דף 7 - הסכם SLA - קישוריות פנים אל דפי האתר

הסכם SLA - הסכם רמת שרות
  SLA הוא מסמך אמנת שרות שמטרתו להגדיר ולספק רמות שירות ברורות וברות מדידה לציבור הלקוחות איתו היא נחתמת. האמנה מגדירה תכולה, היקף ותנאי מתן השירות, ובונה על ידי כך תהליך איכות מדיד ומשתפר העונה למערך תיאום הציפיות של מקבלי השירות.
 
 
כתבו הסכם SLA בין החברה שלכם לבין החברה המספקת שירותית תשתית ואינטרנט.
     התייחסו לנקודות הבאות:
  • איחוד הארגון
  • חיבור לאינטרנט
  • הגדרת ההתקנים המרחיבים את הרשת הרחבה WLAN
  • אבטחת הרשת
  • תחזוקת הרשת
    העזרו בקובץ המצורף - תבנית הסכם SLA בין הארגון לספק האינטרנט
    בכל סעיף בהסכם בקובץ המצורף - קשרו את המילים המודגשות בצבע כחול אל דף באתר האינטרנט של החברה. 
 
 
  דוגמה להסכם SLA לשרות אינטרנט:
 
  דוגמה להסכם SLA לתחזוקת תוכנה:
 
דוגמה - תוצר תלמיד: אתר בנושא הדואר
קבצים מצורפים
תבנית הסכם SLA בין הארגון לספק האינטרנט (151-1432012_הסכם_SLA_תלקיט_מגמת_תיקשוב.docx)